Verbinding met ons

Nuus

iHorror Talks Apes & Cinema With Award-Winning Gurus Dan Lemmon & Gino Acevedo

Gepubliseer

on

Dan Lemmon. Foto deur Frazer Harrison - Getty Images 2015 - Beeld met dank aan gettyimages.com & IMDb.com

Onderhoud met die bekroonde toesighouer vir visuele effekte van Weta Dan Lemmon

 

Ryan T. Cusick: Haai Dan! Hoe gaan dit?

Dan Lemmon: Dit gaan goed met my. Hoe gaan dit met jou?

PSTN: Dit gaan goed met my, dankie dat u my oproep gemaak het. Kan u my vertel wat u agtergrond was voordat u betrokke was by digitale effekte?

D.L.: Ek was voorheen 'n student en het grootgeword en lief vir films, veral Sci-Fi, soort films. Flieks van alle soorte. Toe ek nog 'n kind was, het ek nie veel kans gehad om te gaan fliek nie, my familie het nie baie geld gehad nie. Gedurende die somer het hulle 'n program gehad, en u kan 'n boek met fliekkaartjies koop, ek dink dit was basies 'n manier om die kinders besig te hou. Ek sou saam met 'n paar van die kinders in die omgewing na die teater gaan, en daar sou allerhande verskillende vertonings wees, sommige beter as ander. Kort-kort sou u dit kry Die Goonies, of ET, sommige van die kenmerkende klassieke films uit die 80's. Indiana Jones was 'n ander, en daardie film was vir my 'n kontroversiële film omdat my ouers nie wou hê dat ek dit moes kyk nie, maar ons het dit in elk geval binnegesluip en gesien [Lag].

PSTN: Dit is ongelooflik! Ek is mal daaroor om sulke verhale te hoor. [Lag]

D.L.: Dit was regtig 'n spesiale ding toe ons 'n film moes sien. Toe ek hoërskool toe kom, het ek 'n vriend gehad wat dieselfde gevoel het. In die naweke spandeer ons die tyd om ons kortfilms te maak met ons 8mm videokamera. My vriend het 'n klein klankmengbank gehad wat ons sou gebruik, en hy het 'n animator geword, hy was 'n baie talentvolle kunstenaar. Hy was jare en jare 'n animator en storiebordkunstenaar op The Simpsons, en ek is hier in Nieu-Seeland besig om visuele effekte te maak.

PSTN: Was daar ooit 'n film met u wat 'gespreek' het, en u het vir uself gesê: 'Dit is wat ek wil doen?'

D.L.: Ek was mal oor Star Wars net soos elke ander seun van my ouderdom. Ek was redelik jonk toe Ryk uitgekom. Ek het gesien Ryk en die oorspronklike op VHS by sluimerpartytjies. Ek kan onthou wanneer Jedi uitgekom. Sowat 'n jaar voorafgaande aan die vrystelling, is al my vriende waaroor ek kon praat, Terugkeer van The Jedi en ons was so opgewonde toe dit die eerste keer uitkom. Dit was die coolste ding ooit; daar was geen teleurstelling nie, ek het glad nie in die steek gelaat nie, ek het elke minuut daarvan geniet, dit was 'n groot een. Toe ek 'n bietjie ouer geword het en op hoërskool was, het twee films 'n groot invloed gehad. Een was Terminator 2; Ek was al 'n groot fan van Stan Winston. Wanneer Terminator 2 het uitgekom wat verander het in terme van die huwelik van praktiese effekte en hierdie nuwe digitale effekte; dit was net om die beelde wat geskep is, te verstom. Die volgende jaar was Jurassic Park, en dit was die film vir my wat my laat sê het "dit is wat ek wil doen." Al wat ek wou doen, was om wesens te maak.

PSTN: Ek kan onthou dat ek gesien het Jurassic Park vir die eerste keer was ek soos twaalf of dertien, en om die 1ste dinosourus op die skerm te sien, was net wonderlik, en beslis 'n spelwisselaar.

D.L.: Ja, [Opwindend] en met die John Williams-telling, gaan die film oop en word u in hierdie weiland gelos, en dan is daar 'n reuse-onthulling, en daar is brontosaurusse en hulle is net daar, en dit lyk nie soos stop-beweging. U kyk nou terug na die film, en u kan 'n paar dinge sien wat u anders sou doen met die gevorderde tegnologie, maar ek dink tog so baie daarvan hou so goed.

PSTN: Ek stem saam en dieselfde met Terminator 2 dit is 'n tydlose stuk, en ek dink dit hou net so goed by.

D.L.: Ek dink daar is 'n bietjie bekoring aan die ruwe kante, ek hou daarvan Ghostbusters en die manier waarop u 'n verhaal kan saamstel met behulp van die gereedskap wat hulle beskikbaar het, solank die uitvoering binne daardie raamwerk bekwaam is. Daar is 'n sekere mate van ongeloof dat u in elk geval in 'n teater instap, in 'n donker kamer sit met 'n klomp ander mense wat voorgee dat dit die regte lewe is, al is dit teater, is die stelle nie regtig nie en word die tyd saamgepers. daar is net baie dinge wat u aanvaar. Ek dink dat met effekte dat die balk steeds hoër word, is daar minder wat die gehoor met hul verstand moet invul. In sommige opsigte gebruik 'n baie goeie storieverteller die gedagtes van die gehoor om die blanko in te vul. Hoeveel keer het u al 'n monsterfliek gekyk en u was heeltemal verslaaf en dan blyk dit dat dit heeltemal teleurstellend is wanneer die monster onthul word? Daar gebeur iets in u kop wat op sommige maniere soveel ryker en aanlokliker is as om die hele prentjie eksplisiet te skilder, en ek dink dit is die kenmerke van 'n geweldige storieverteller is om die leemtes te verlaat en die gehoor goeie vrae te vra en in te vul die spasies self.

PSTN: Beslis. Jy is reg; storievertelling draai daaroor om die persoon wat na die film kyk, die monster in hul gedagtes te laat skep, en ja, ek was al voorheen teleurgesteld [Lag]. Vir Planeet van die ape kan u die proses verduidelik om 'n akteur se opvoering vas te lê en hom of haar deur 'n aap te vervang?

Oorlog vir die planeet van die ape (2017) Met vergunning van 20th Century Fox & bnlmag.com

 

Oorlog vir die planeet van die ape (2017) Met vergunning van 20th Century Fox & bnlmag.com

 

D.L.: Ja, die idee is in baie opsigte soortgelyk aan 'n tradisionele prostetiese wese. U gebruik 'n akteur om 'n karakter te dryf, en u verander net die voorkoms van 'n akteur. Dit is een van die dinge wat ons beplan om te maak Planeet van die Ape; dit was 'n tradisie wat ons regtig wou eer met die oorspronklike 1968 Planeet van die Ape. John Chambers, hy het 'n toekenning vir grimering gewen voordat daar selfs 'n Oscar-toekenning vir grimering was. Hulle het 'n spesiale kategorie uitgedink net vir sy werk aan die fliek. Dit was eers dertien jaar later dat hulle amptelik 'n grimeringskategorie gemaak het, so dit is nogal opmerklik. Die idee dat jy 'n akteur soos Roddy McDowall neem, sit hom in 'n stoel en pas prostetika en toestelle toe en gebruik 'n uitgebreide make-up, en skielik sal dit verander word in hierdie wese wat nie soos Roddy McDowall lyk nie. Dit het sy eie voorkoms waarop die gehoor anders sal reageer as wanneer dit 'n menslike akteur was. Hoe meer hy soos 'n aap lyk, hoe meer reageer die gehoor. Ons wil beslis daardie tradisie eerbiedig. Een van die uitdagings, toe ons die eerste rolprent Rise it gemaak het, was 'n oorsprongsverhaal wat daarop gemik was om die verhaal te vertel van waar hierdie super intelligente ape vandaan kom. Aan die begin van die film moes hulle ononderskeibaar lyk van die ape wat u in 'n dokumentêr of dieretuin sou sien. Ongelukkig met mense in 'n suite, selfs met die beste make-up, is dit moeilik om hulle 100% werklik te laat lyk. Die liggaamsverhoudings van sjimpansees en mense verskil so. Sjimpansees se arms is soveel langer, en hul bene is soveel korter, en die manier waarop die kop aan die bolyf geheg is en net die fisieke krag en die verhoudings van die res van die liggaam, verskil soveel ons het gedink dat ons dit sou kon maak baie meer realisties deur die karakters digitaal te skep. Ons wou steeds hê dat akteurs daardie karakters moes dryf, en dit was iets waarmee ons in die verlede baie sukses gehad het met Andy Serkis om Gollum te skep. Hy het soveel by daardie rol gebring. As hy net die stem in 'n hokkie gedoen het, sou dit 'n heel ander ding gewees het. As 'n akteur by die toneel is, werk saam met die ander akteurs om die toneel te verfyn, werk hy saam met die regisseur om die optredes te verfyn, doen almal 'n beter werk as u almal in die kamer tegelykertyd met mekaar kan laat optree.

deur Lord of the Rings, King Kong, en veral op die regte pad ons het hierdie tegnologie genaamd motion capture gebruik, en daarna het ons dit uitgebrei tot waar ons dit 'performance capture' noem, wat alles opneem wat 'n akteur met hul liggaam doen en met hul gesig doen terwyl hulle dit doen en dan die opname neem en toepas tot 'n digitale karakter. Normaalweg gebeur dit met 'n toegewyde plek, basies soos 'n klankfase, jy het baie toerusting, oewers van rekenaars, jy het sestig kameras of so - spesiale bewegingsopname-kameras wat net onsigbare infrarooi lig sien. U rig die akteurs op so dat hulle klein kolletjies het, dit is reflekterende kolletjies en daardie klein weerkaatsers weerkaats infrarooi ligte van die kameras tot by die kameras. Die kameras sien klein wit kolletjies op die swart agtergrond beweeg en al die kameras vergelyk wat dit van al die wit kolletjies op die swart agtergrond weet, en die rekenaar rekonstrueer kolletjies wat in die 3D-ruimte beweeg.

Deur middel van 'n proses neem ons 'n marionet wat ons gebou het wat ooreenstem met die porsies van die akteur en pas ons die marionet by die kolletjies, so nou het ons 'n digitale marionet van die akteur wat op dieselfde manier beweeg as wat die kolletjies beweeg. Daar is ook 'n proses genaamd retargeting waar ons die akteurs op hul marionet neem en dit op 'n marionet toepas wat ooreenstem met die karakter wat hulle speel. In die geval van Caesar Andy Serkis se beweging op die marionet en ons pas dit toe op die Caesar-marionet wat langer arms en korter bene het, en dit is waaroor die retarget-proses gaan.

Oorlog vir die planeet van die ape (2017) Met vergunning van 20th Century Fox & bnlmag.com

 

Oorlog vir die planeet van die ape (2017) Met vergunning van 20th Century Fox & bnlmag.com

 

Daar is 'n sekere beweging wat ons nie optel nie, wat deel uitmaak van die opneemproses van die prestasie, soos vinger- en tone-animasie, wat ons handmatig moet byvoeg om dit te sleutel. Daar is baie redigering wat die animators gereeld moet doen om die data te verfyn en 100% korrek te laat lyk. Gesig animasie is 'n groot ding, ons het 'n paar instrumente wat help om te ontleed. Ons skilder hierdie snaakse kolletjies op die gesig van die akteur, saam met 'n klein kamera wat aan hul helm geheg is, en dit teken aan hoe daardie kolletjies rondbeweeg. Die rekenaar kan ons net soveel inligting gee oor wat daardie kolletjies in terme van gesigsuitdrukking beteken, en dit vereis dat die opgeleide oë en hande van gesigsanimeerders moet ingaan en die spesifieke gesigsuitdrukkings inskakel en dit net soos Andy Serkis laat lyk. sy toneelspel op daardie dag. Dit is 'n ware vaardigheid, en dit is waarvoor die meisies en ouens al hoe beter word as hulle meer en meer van die soort werk doen.

On Die planeet van die ape films wat ons van die toegewyde klankfase wou afbeweeg en die tegnologie op lokasie na 'n werkende filmset wou neem, en dit was 'n hele ander ingenieurs- en prosedurepyplyn om die proses uit te vind waar ons moes uitvind hoe om 'n stelsel te neem wat normaalweg pas in 'n reuse-kamer met baie rekenaars wat dit tot enkele weke kan neem om op te stel, en ons moes uitvind hoe om dit draagbaar te maak en dit op 'n manier van 15-20 minute op 'n filmstel op te stel.

PSTN: Dit is ongelooflik. Hoeveel mense was in u span?

D.L.: Op 'n groot vangdag het ons waarskynlik ongeveer 30 bemanningslede op stel. Ek sou sê 'n halfdosyn daarvan is ons algemene visuele effek. Ons het data wranglers, verwysingsfotograwe, ek as toesighouer vir visuele effekte, vervaardigers, 'n paar van hierdie tradisionele rolle.

PSTN: Baie dankie dat u vandag met my gepraat het. Dit was werklik 'n plesier, en ek hoop dat ons dit in die toekoms weer kan doen.

D.L.: Die plesier was alles myne.

 

Luister na die 'Eye On Horror Podcast'

Luister na die 'Eye On Horror Podcast'

Pages: 1 2 3

Klik om kommentaar te lewer

Jy moet aangemeld wees om 'n opmerking te plaas Teken aan

Lewer Kommentaar

Redaksionele

Ja of nee: Wat is goed en sleg in gruwel hierdie week: 5/6 tot 5/10

Gepubliseer

on

horror film nuus en resensies

Welkom by Ja of nee 'n weeklikse mini-plasing oor wat ek dink goeie en slegte nuus in die gruwelgemeenskap is wat in hapgrootte stukke geskryf is. Dit is vir die week van 5 Mei tot 10 Mei.

Pyltjie:

In 'n gewelddadige natuur gemaak iemand kots op die Chicago Critics Film Fest vertoning. Dit is die eerste keer vanjaar dat 'n kritikus siek word by 'n fliek wat nie 'n blumhouse film. 

in ’n gewelddadige natuurgruwelfliek

Nee:

Radiostilte trek uit remake of Ontsnap uit New York. Darn, ons wou sien hoe Snake probeer ontsnap uit 'n afgeleë, toegesluite herehuis vol distopeen New York City "gekke mense".

Pyltjie:

'N nuwe Twisters sleepwa valped, met die fokus op die kragtige natuurkragte wat deur plattelandse dorpe skeur. Dit is 'n goeie alternatief om te kyk hoe kandidate dieselfde ding doen op plaaslike nuus tydens vanjaar se presidensiële pers-siklus.  

Nee:

Producer Bryan Fuller loop weg van A24's Vrydag die 13de reeks Kamp Crystal Lake sê die ateljee wil 'n 'ander manier' gaan. Na twee jaar se ontwikkeling vir 'n gruwelreeks blyk dit dat die manier nie idees insluit van mense wat eintlik weet waaroor hulle praat nie: aanhangers in 'n subreddit.

Crystal

Pyltjie:

Ten slotte, Die lang man van Phantasm kry sy eie Funko Pop! Jammer dat die speelgoedmaatskappy misluk. Dit gee nuwe betekenis aan Angus Scrimm se bekende reël uit die fliek: “Jy speel 'n goeie speletjie...maar die speletjie is klaar. Nou sterf jy!”

Fantastiese lang man Funko pop

Nee:

Sokker koning Travis Kelce sluit by nuwe Ryan Murphy aan gruwel projek as ondersteunende akteur. Hy het meer pers gekry as die aankondiging van Dahmer s'n Emmy wenner Niecy Nash-Betts eintlik die leiding kry. 

travis-kelce-grotesquerie
Luister na die 'Eye On Horror Podcast'

Luister na die 'Eye On Horror Podcast'

Lees verder

Flieks

'Clown Motel 3,' Films at America's Scariest Motel!

Gepubliseer

on

Daar is net iets omtrent narre wat gevoelens van grieseligheid of ongemak kan oproep. Narre, met hul oordrewe gelaatstrekke en geverfde glimlagte, is reeds ietwat verwyder van tipiese menslike voorkoms. Wanneer hulle op 'n sinistere manier in flieks uitgebeeld word, kan hulle gevoelens van vrees of ongemak veroorsaak omdat hulle in daardie ontstellende ruimte tussen bekend en onbekend sweef. Die assosiasie van narre met onskuld en vreugde in die kinderjare kan hul uitbeelding as skurke of simbole van terreur nog meer ontstellend maak; net om dit te skryf en aan narre te dink, laat my nogal onrustig voel. Baie van ons kan met mekaar verband hou wanneer dit kom by die vrees vir narre! Daar is 'n nuwe nar film op die horison, Clown Motel: 3 Ways To Hell, wat beloof om 'n leër van gruwel-ikone te hê en tonne bloedige bloed te verskaf. Kyk na die persverklaring hieronder, en bly veilig teen hierdie narre!

Clown Motel – Tonopah, Nevada

The Clown Motel genaamd die "Scariest Motel in America," is geleë in die stil dorpie Tonopah, Nevada, bekend onder gruwel-entoesiaste. Dit spog met 'n ontstellende nar-tema wat elke duim van sy buitekant, voorportaal en gastekamers deurdring. Geleë oorkant 'n verlate begraafplaas uit die vroeë 1900's, word die motel se onheilspellende atmosfeer versterk deur sy nabyheid aan die grafte.

Clown Motel het sy eerste fliek voortgebring, Clown Motel: Spiritus ontstaan, terug in 2019, maar nou is ons na die derde!

Die regisseur en skrywer Joseph Kelly is weer daarby terug met Clown Motel: 3 Ways To Hell, en hulle het hul amptelik bekend gestel voortgesette veldtog.

Clown Motel 3 mik groot en is een van die grootste netwerke van horror-franchise-akteurs sedert die 2017 Death House.

Clown Motel stel akteurs bekend van:

Halloween (1978) – Tony Moran – bekend vir sy rol as die ontmaskerde Michael Myers.

Vrydag die 13th (1980) – Ari Lehman – die oorspronklike jong Jason Voorhees van die eerste “Friday The 13th” film.

'n Nagmerrie op Elm Street Parts 4 & 5 – Lisa Wilcox – vertolk Alice.

The Exorcist (1973) – Elieen Dietz – Pazuzu Demon.

Texas Chainsaw Massacre (2003) – Brett Wagner – wat die eerste moord in die film gehad het as “Kemper Kill Leather Face”.

Skree Deel 1 en 2 – Lee Waddell – bekend daarvoor dat hy die oorspronklike Ghostface speel.

Huis van 1000 lyke (2003) – Robert Mukes – bekend daarvoor dat hy Rufus saam met Sheri Zombie, Bill Moseley en wyle Sid Haig speel.

Poltergeist Parts 1 & 2—Oliver Robins, bekend vir sy rol as die seun wat deur 'n nar onder die bed in Poltergeist geterroriseer word, sal nou die draaiboek omdraai soos die tafels draai!

WWD, nou bekend as WWE – Stoeier Al Burke sluit by die reeks aan!

Met 'n reeks gruwellegendes wat by Amerika se mees skrikwekkende motel afspeel, is dit 'n droom wat waar geword het vir aanhangers van gruwelfilms oral!

Clown Motel: 3 Ways To Hell

Wat is egter 'n narfliek sonder werklike narre? Relik, VillyVodka, en natuurlik Mischief – Kelsey Livengood, sluit by die film aan.

Spesiale effekte sal deur Joe Castro gedoen word, so jy weet die gore sal bloedig goed wees!

'n Handjievol terugkerende rolverdeling sluit Mindy Robinson in (VHS, reeks 15), Mark Hoadley, Ray Guiu, Dave Bailey, DieTrich, Bill Victor Arucan, Denny Nolan, Ron Russell, Johnny Perotti (Hammy), Vicky Contreras. Vir meer inligting oor die film, besoek Clown Motel se amptelike Facebook-bladsy.

Met 'n terugkeer in speelfilms en pas vandag aangekondig, sal Jenna Jameson ook by die narre aansluit. En raai wat? 'n Eenmalige geleentheid om by haar of die handvol gruwel-ikone op stel aan te sluit vir 'n eendagrol! Meer inligting kan gevind word op Clown Motel se veldtogbladsy.

Die aktrise Jenna Jameson sluit by die rolverdeling aan.

Wie wil tog nie deur 'n ikoon vermoor word nie?

Uitvoerende vervaardigers Joseph Kelly, Dave Bailey, Mark Hoadley, Joe Castro

Vervaardigers Nicole Vegas, Jimmy Star, Shawn C. Phillips, Joel Damian

Clown Motel 3 Ways to Hell is geskryf en geregisseer deur Joseph Kelly en beloof 'n mengsel van afgryse en nostalgie.

Luister na die 'Eye On Horror Podcast'

Luister na die 'Eye On Horror Podcast'

Lees verder

Flieks

Eerste kyk: Op stel van 'Welcome to Derry' en onderhoud met Andy Muschietti

Gepubliseer

on

Opstaan ​​uit die riool, drag performer en gruwelfilm-entoesias Die regte Elvirus het haar aanhangers agter die skerms van die MAX reeks Welkom by Derry in 'n eksklusiewe hot-set toer. Die program is geskeduleer om iewers in 2025 vry te stel, maar 'n vaste datum is nie vasgestel nie.

Verfilming vind plaas in Kanada in Port Hope, 'n stand-in vir die fiktiewe New England dorp van Derry geleë binne die Stephen King heelal. Die slaperige ligging is vanaf die 1960's in 'n township omskep.

Welkom by Derry is die prequel-reeks vir regisseur Andrew Muschietti tweedelige verwerking van King's It. Die reeks is interessant omdat dit nie net oor It, maar al die mense wat in Derry woon - wat 'n paar ikoniese karakters uit die King ouvre insluit.

Elvirus, geklee soos Penny Wise, toer deur die warm stel, versigtig om geen bederf bekend te maak nie, en praat met Muschietti self, wat presies onthul hoe om sy naam uit te spreek: Moose-Key-etti.

Die komiese drag queen het 'n alle-toegangspas na die lokasie gegee en gebruik daardie voorreg om rekwisiete, fasades te verken en met bemanningslede onderhoude te voer. Dit is ook aan die lig gebring dat 'n tweede seisoen reeds groenlig is.

Kyk hieronder en laat weet ons wat jy dink. En sien jy uit na die MAX-reeks Welkom by Derry?

Luister na die 'Eye On Horror Podcast'

Luister na die 'Eye On Horror Podcast'

Lees verder